Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

28.01.2013

PWC odsłona kolejna

Witajcie ;)
Dziękuje za tyle miłych słów o moich pracach oraz życzeń ;*

Dziś kolejna odsłona wyzwania na PWC a wytyczne podają DLR
" Dzisiaj kolejna niedziela i czas na kolejne nasze wyzwanie. Nie wiem czy pamiętacie ale moim pierwszym wyzwaniem dla Was było wyzwanie literowe i postanowiłam kontynuować ten cykl. Tak więc dzisiaj naszym gościem będzie literka B :)
Wytyczne wyzwania to:
W pracy należy umieścić 3 rzeczy na literkę B
- biel
- błękit
- brokat
(dopuszczalne jest użycie innych kolorów ale biel i błękit muszą stanowić większość pracy)"

Moja praca to kartka na chrzest bo kolory mi tak jakoś podpasowały ;)

Pozdrawiam i miłego tygodnia ;)
Prześlij komentarz