Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

12.10.2011

Okrągło jest...

Po pierwsze chcę gorąco podziękować za komentarze pod poprzednia notką :) Dziewczyny jesteście Kofane ;*

A teraz:

Wiem, że okazji po drodze było dużo ale jakos sie nie składało wcześniej :)a...
Jako, że to post o okrągłej liczbie 200 i po dłuższym nie-byciu postanowiłam posłodzić troszke jesienne dni i ogłaszam małe candy.
Paczuszka będzie się składać z czegoś zrobionego przeze mnie, przydasi oraz digi-stempelka jurnalingowego.



Zasady takie jak zwykle:
1) Proszę o umieszczenie powyższego banerka na pasku bocznym z linkiem zwrotnym do tego posta.
2) Komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w candy.
3) Z tego względu, że bardzo lubię poznawać nowe blogi zapraszam do mojego candy wyłącznie osoby blogujące.
4) Będzie mi miło jeśli dołączysz do obserwatorów tego miejsca (nie jest to wymóg konieczny)

Losowanie odbędzie się 13.11.2011

Życzę powodzenia i zapraszam do zabawy :) Miłego dnia.
Prześlij komentarz