Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

27.01.2013

Przyjaciele

Witajcie niedzielnie :)
Jak pewnie wczoraj zauważyliście jestem członkiem kolejnego DT :) co dało mi powód do radości.


Dziś rusza kolejene (dla mnie pierwsze ;)) wyzwanie na Sentimental Sundays, którego sponsorem jest:


Temat wyzwania to : Challenge#139 - "Thank you" na moja praca ze stemplem prezentuje się tak:



Kwiatek dostałam od Klaudii :*
Dziękuję za zainteresowanie moim candy i miłe słowa :)
Sprawiły mi ogromna radość i dały motywację do działania dalej i realizowania zamierzeń.
Pozdrawiam serdecznie i życze miłej niedzieli.
Prześlij komentarz