Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

26.01.2013

Poświętujmy

Tak, jak zapowiadałam ogłaszam

CANDY ;)

Jest kilka powodów do radości i świętowania :)

1. to 500 post Yupiii
2. mam nie za długo urodziny i jakieś pół życia za sobą :( buuu
3. ponad 60 tyś odwiedzin hihi
4. dostałam się do kolejnego DT z zagranicy czyli już dwa tam i jedno tu ;) yupiii

No mogę się oficjalnie pochwalić ;)

 
5. postanowiłam mieć przeszłość w dupie i nie przejmować się bo nie warto ;)
6. dawno nic nie organizowała ;P
7. codziennie w nowym roku coś na blogu pokazuję (staram się przynajmniej )
8. uczę się nowości z różnym skutkiem ...  ;)
pewnie więcej by się powodów znalazło ale juz szukać nie będę ;)

Zatem ogłaszam rozdawajkę, która obejmie:

  • moją pracę,
  • przydasie
  • digi stempel mojego projektu.

  • Czas to "walę w tynki" a zasady takie jak zawsze, czyli podlinkowany banerek i komentarz pod tym postem. Miło mi będzie kiedy dołączycie do osób obserwujących mojego bloga :) ale nie jest to wymagane.


Dziękuję za odwiedziny, komentarze ( dodają mi skrzydełek i budzą optymizm, że moje prace jednak się podobają ).
Pozdawiam i miłego weekendu.
Prześlij komentarz