Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

27.12.2012

Solanki

moje solanki powstałe z okazji świąt ;)






a to solne twory mojego kofanago 3 latka :)  sam wycinał, stemplował i malował:



Dziękuję za wszystkie życzenia, komentarze i odwiedziny ;)
Jeszcze jutro ostatni post w tym roku a co dalej i co przyniesie ten nowy to się zobaczy. Sporo planów i założeń poczynionych i mam nadzieję bliskich realizacji. Pewnie będzie mnie tu mniej niż dotychczas i w innych sferach również zniknę ale o tym kiedy i gdzie indziej.
Miłego po świętach.
Prześlij komentarz