Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

08.09.2012

Witaj Maluszku.

Jako, że za czas niedługi koleżanka wykluje z siebie Maluszka to powstał exploding box. Bazą jest szablon do druku, który można nabyć w digi-scrap.pl.
Papiery to MK a słodki aniołek pochodzi z kwiaciarni. Wykorzystałam też wykrojniki zakupione na Bazarku od Tulipanki :) Uprzedzam dużo zdjęć.


I od góry:


Otwarty:


Szczegóły:




Aniołek-słodziak:


W całości:

Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny mojego bloga.
To już 400 post i choć czasem mam ochotę zrezygnować z prowadzenia bloga miło zajrzeć i przeczytać Wasze ciepłe słowa.
Pozdrawiam :*
Prześlij komentarz