Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

16.07.2012

PWC VIII

Na blogu PWC kolejne wyzwanie tym razem wygrała GosiaK co oznacza, ze moja dupa nadal odbiega od ideału. Zabawa polegała na zrobieniu pracy "W ramach":
"Co należy zrobić? Należy przygotować dowolną formę twórczą która w jakiś sposób pasuje do tematu. Może to być ramka, ale może to być kartka, LO a w nich zawarta jakaś ramka. Pamiętajcie! Obwódka długopisem to też już jest ramka! :) Dlatego wszystkie chwyty dozwolone!"
Fajne prawda? Moja interpretacja, magnesik na lodówkę:



Fotka pokolorowana copicami a gałązka pochodzi z mojego  nowego nabytku czyli BS (Waż się zlitował ;))
Miłego tygodnia i zapraszam do Dziewczyn na bloga :)




Prześlij komentarz