16.07.2012

PWC VIII

Na blogu PWC kolejne wyzwanie tym razem wygrała GosiaK co oznacza, ze moja dupa nadal odbiega od ideału. Zabawa polegała na zrobieniu pracy "W ramach":
"Co należy zrobić? Należy przygotować dowolną formę twórczą która w jakiś sposób pasuje do tematu. Może to być ramka, ale może to być kartka, LO a w nich zawarta jakaś ramka. Pamiętajcie! Obwódka długopisem to też już jest ramka! :) Dlatego wszystkie chwyty dozwolone!"
Fajne prawda? Moja interpretacja, magnesik na lodówkę:



Fotka pokolorowana copicami a gałązka pochodzi z mojego  nowego nabytku czyli BS (Waż się zlitował ;))
Miłego tygodnia i zapraszam do Dziewczyn na bloga :)




7 komentarzy:

cyga pisze...

Świetny magnesik.

Irena Rysa Maciąg pisze...

ciekawe kolorki.
pozdrawiam:D

Maggie pisze...

ależ fajny , kobiecy taki dzięki tym manekinom :D

Natalia Strzyżewska pisze...

Piękny magnesik :) bardzo podoba mi się ta kompozycja kolorków, pozdrawiam gorąco :*:)

Klaudia/Kszp pisze...

Świetny magnes :)

Artnova pisze...

ŁaŁ, śliczna- pięknie pokolorowana, serdecznosci posyłam

Anonimowy pisze...

uwielbiam manekiny :) ślicznie :)
Dzięki za słowa otuchy :)