Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

28.03.2012

Znowu jajo...

Kartka z całego cyklu wymiankowego, a że sporo wyzwań kusi to pokazuje :)
Nareszcie pocięłam papiery, które leżały i ni jak nie miałam na nie pomysłu :( jakoś papiery Karoli mnie nie kuszą.


Stempel mój do kupienia tu

 Kartkę zgłaszam:

Scrapbook Sisters:Card Challenge No 77

Challenge #57 - "Easter" 

Crafty Sentiments Designs : Eraser

Crazy Amigo Challenge: Eieren/Eggs

Goimg Grey With Scrap-Creations Challenge: Easter

Timeless Tuesday #162

 

 Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Dodają mi motoru do działania :*
Prześlij komentarz