Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

29.03.2012

Ozdabiam

dom :) a właściwie skusiłam się na wyzwanie:
Znalazłam w domu rożek od bukietu, który kiedyś dostałam i tak go przekładałam po mieszkaniu, aż wreszcie mnie olśniło :)
Dużo zdjęć uprzedzam hihi


Od góry:



Z boczku:


i na motylka :)


no i bukiecik na dole:


No to już koniec fotek ;)

Dodatkowo zgłaszam  ozdóbkę:


Challenge #21 -- Easter Party

Fab'n' Funky - Challenge #114 - Easter

 Wacky Wednesday #68 - Easter/Spring Theme

  Dziękują za odwiedziny i miłe słowa :)
Wasze komentarze dodają mi skrzydełek :*
Prześlij komentarz