Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

25.01.2012

Niosę Ci....

serce :)
Kolacja we dwoje, romantyczny nastrój, płomień świec...
Tak, tak tym razem świeczka, którą ozdobiłam stemplem Dragon Lady "Mysza z sercem" i ustawiłam na świeczniku wykonanym z nakrętki od butelki, serwetki i kilku kwiatków. Stempel jest pokolorowany copickami i wycięty a następnie wtopiony w świeczkę.


Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
Dodają mi skrzydełek :)
Pozdrawiam i miłego dnia.

Zgłaszam pracę :
Challenge#17 - Valentine's Day Party!!
Prześlij komentarz