25.01.2012

Niosę Ci....

serce :)
Kolacja we dwoje, romantyczny nastrój, płomień świec...
Tak, tak tym razem świeczka, którą ozdobiłam stemplem Dragon Lady "Mysza z sercem" i ustawiłam na świeczniku wykonanym z nakrętki od butelki, serwetki i kilku kwiatków. Stempel jest pokolorowany copickami i wycięty a następnie wtopiony w świeczkę.


Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
Dodają mi skrzydełek :)
Pozdrawiam i miłego dnia.

Zgłaszam pracę :
Challenge#17 - Valentine's Day Party!!

17 komentarzy:

Maggie pisze...

Cudeńko :D

Pudeeleek pisze...

Genialne.. Ta mysz doprowadza mnie do śmiechu.. Heheh :D

Zachęcam do lajkowania mojego bloga na Facebook'u

Rybiooka pisze...

Genialna !!

ZUzanna pisze...

Świetna...!! To wtapianie w świecę bardzo mi się podoba.. ale jakoś się boję....

rudlis pisze...

Bardzo podoba mi się pomysł z ozdobioną święcą. :)

odskocznia jutki pisze...

świetny efekt

cyga pisze...

świetna, romantycznie z przymrużeniem oka.

Asia3city pisze...

Nie mogę się na nią napatrzeć :)

Anonimowy pisze...

Mycha mnie rozbroiła :) Świetna !!

hania739 pisze...

Jest świetna :))

Unknown pisze...

superancka:)

Lisa pisze...

This is so adorable!! Thanks so much for playing along at Decorate to Celebrate!

Lisa
Decorate to Celebrate DTM
indymermaid.blogspot.com

Rhonda Emery pisze...

this is so darn cute thank you for joining us at decorate to celebrate.

Jean pisze...

This is very pretty. Thanks for playing along with us at Decorate to Celebrate.

Sunshine HoneyBee pisze...

Visiting from Decorate to Celebrate. Like the Valentine makeover candle with whimsy mouse image.
Melissa
"Sunshine HoneyBee"

Norma pisze...

Super adorable and great gift:) Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate!!
Hugs,
Norma

Aim pisze...

Beautiful candle!! :)

Thanks so much for decorating your celebrations at the Decorate To Celebrate! Challenge Blog!

Amy :) at www.lovetocrop.com
and Decorate To Celebrate!