27.01.2012

Niech żyje bal...

czyli kolejne wyzwanie na digi-scrap.pl.
Tym razem tematem wyzwanie jest zaproszenie/kartka na bal w stylu bajkowym lub vintage.
Ja zrobiłam karnet na tańce w stylu vintage ze stemplem Dragon Lady "Kapelusz"




Stempel kolorowany copickami:


Dziękuję za miłe słowa o świeczce :) Postaram się skrobnąć kursik jak takie cudo zrobić.
Pozdrawiam i zapraszam do zabawy i przypominam o pozostałych zabawach szczegóły na blogu
Miłego zapiątku cmok :)

Pracę zgłaszam:
"Altmodisch oder Antik"

7 komentarzy:

Pudeeleek pisze...

Śliczne.. Ja bym nie umiała. Musisz być bardzo cierpliwa.. :D
Zapraszam do mnie

kartkomania.com pisze...

Fajna karteczka - przyznam, że już dawno nie widziałam papierów chocolatcafee :)

jolagg pisze...

wspaniała praca, stempelek cudnie pokolorowany!

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna praca, niezwykle dopracowana :) Znakomicie wygląda to piórko - jak fragment kapelusza

rudlis pisze...

Pomysł z karnetami na taniec świetny, kartka piękna :)

Unknown pisze...

podooooba mi się!:))

Bastelmichaela pisze...

A beautiful card, a great design and wonderful colors.
Thank you for your participation at Creative stamp Friends.
A nice greeting Michaela