24.06.2011

Wakacje czas zacząć...

A jak wakacje to i czas albumów, kartek, ramek ;)
Skoro o ramkach to ruszyło kolejne 6 już wyzwanie na blogu sklepu digi-scrap.pl
Miałam okazję pracować z fantastycznym i wesołym stemplem Soulli  "Ośmiorniczki", który wykorzystałam w ramko-kartce:

Stempelek:


Pamiętajcie, że nagrodą za wspólną zabawę jest możliwość wygrania bonu:


Zapraszam do odwiedzenia blogów pozostałych projektantek i obejrzenia Ich wspaniałych prac.
Pozdrawiam i miłego zapiątku życzę ;)

4 komentarze:

Agnieszka M pisze...

Karolinko, cudna rameczka. Bardzo wesoła :)

u Alojka pisze...

jaka to wesoła pracka!

Unknown pisze...

Aż zamarzyłam za morzem i wakacjami w Łebie:)
Śliczne kolorki i kompozycja.

Artnova pisze...

Cudna! moja córka stwierdziła z zachwytem,że stworki są tak realistyczne,ze zaraz wypłyną z ramki. Serdeczności posyłam.