20.06.2011

Mieszanka nastrojów...

Jako, że nastroje u mnie ostatnio mieszane i zakręcone to dziś będą szalone jak na mnie kolory, troszkę mediów troszkę szczęścia.
Zaczynamy:

Polki skusiły mediami więc w dziale ATC:

 Prace zgłaszam też na wyzwanie CraftArtWork gdzie nordstjerna podała temat - owady
Zgłaszam się też  blog.na-strychu
na wyzwanie Moje ulubione Medium

Kolejne wyzwanie mojego ulubionego portalu małych form to liczna "13" i tu powstały dwa zupełnie różne ATC, które oczywiście zgłaszam do wymianki:

Szalony kot:



TH króluje:


Wczoraj odwiedziła mnie moja Szalona Chrześniaczka i na hasło "Zrób mi taką kartkę jak kiedyś mi dałaś, wiesz taka szaloną " powstało takie cuś:


No i podkradła mi kartę z kostką zrobiłam sobie nową a co ;)


Stempelek na tagu:


Kwiatki:


Dziękuję za odwiedzinki i słoneczka życzę w ten letni już prawie poniedziałek (przynajmniej kalendarz tak twierdzi ;) )buziolki

7 komentarzy:

Unknown pisze...

ALE WYSYP PRAC !!!!
Moje serce podbiło ATC - Owady !
Super !

Matilde pisze...

A ja zachwycam się nad 13. October :)))

Unknown pisze...

Widzę, że i tobą miotają emocje i ma to odzwierciedlenie w Twoich pracach. Świetne. Lubię sobie popatrzeć na takie mieszanki wybuchowe ;)))

Anonimowy pisze...

Zrobiłaś ze mnie szałową nastolatkę, dzięki Chrzestna, dzięki ;d!

Nordstjerna pisze...

Piękne te ateciaki, kolory owadziego takie świeże i wiosenne. Trzynastkowe też mi się bardzo podobają. Dziękuję za udział w owadzim wyzwaniu :)

u Alojka pisze...

ale wysyp prac, kolorowych,pięknych.

Tores- pisze...

Tło w owadzim ATC jest kapitalne!