4.06.2011

Moc słowa...

Na blogu CraftArtWork pojawiło się wyzwanie a właściwie zostało rzucone przez Czekoczynę a brzmi ono:
i polega ono na wybraniu losowo słów z postów na blogu Czeko i stworzeniu pracy inspirowanej nimi.

Mi się takie cuś skleciło i w porównaniu z cudami innych Dziewczyn powodów do zadowolenia nie posiadam :(  {mam nadzieję, że nikogo nie urażę tymi ATC bo nie to jest moim celem.}

ATC powstały ze słów znalezionych w postach od 9.05 do 29.05 i wyglądają tak:
Pojedynczo:




Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

4 komentarze:

Kasia Krzymińska pisze...

ooo! Caro bardzo mnie zaskoczyłaś podejściem do tematu :) Pozytywnie!! i nie wiem kto mógłby się czuć urażony, a nawet jeśli to trudno, najważniejsze, żeby jakoś się wyrazić :) Bardzo dziękuję za udział :*

Unknown pisze...

Jesteś super !
Świetne podejscie i pomysł !!!

Rybiooka pisze...

:) Bardzo pomysłowe wyzwanie Czekoczyna zapodała :) Bardzo interesujące zestawienie słowne. Ciekawa jestem co kierowało Tobą że tak a nie inaczej ?

Matilde pisze...

Fajne skojarzenia i dobór ilustracji do słów! Mnie tam się podoba!