19.02.2011

Troszkę się nazbierało...

Znowu mi się porobiły zaległości Polkowe ;) Teraz nie było to zależne ode mnie a od okoliczności bardzo dołujących, które mam nadzieję wyczerpały już limit niespodzianek na ten rok (tych nie miłych rzecz jasna ;) ). W następnych wizytach pokażę wszelkie tyły a...
Na początek coś nowego, świeżego i absorbującego czyli nowy blog Craft Artwork i jego zabawy z małymi formami.
Postanowiłam się przyłączyć i zagrać w domino ;) To brązowe serduszko to zmielona kawa jest :)



Pozdrawiam cieplutko ze śnieżnego Fordonu ;)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Super interpretacja :)))
dzięki za udział :)))
Pozdrawiam

Oliko pisze...

Oj...chyba nie dodało mojego komentarza ;_;
W każdym razie nie wiedziałam, że jesteś z Fordonu! To miła niespodzianka ^^

Mała Mi Buka pisze...

Piękne to Twoje domino, zmielona kawa? Hm, świetny pomysł. Nie wpadłabym. Mam nadzieję, że los pójdzie bruździć teraz komu innemu, a dla Ciebie nie szykuje więcej negatywnych niespodzianek. Pozdrawiam.

Rybiooka pisze...

:) ja właśnie mam w głowie moja pierwsza kostkę domino. Świetnie Ci wyszła Twoja

maj. pisze...

Świetna!!!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Serduszko pachnące kawą :) ...pięknie.