Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

21.02.2011

Małe jest ... fascynujące.

rDziękuję bardzo za ciepłe słowa o moim dominie ;)
Małe formy fascynują mnie coraz bardziej. Pracuję już nad tagiem z gazetą, moo i myśle nad kolejnymi wyzwaniami.
Poznałam nową formę rinchies - 2,54 cm / 1" koło ale jak zmieścić cokolwiek na takim maleństwie ? Ano da się i tadammm.
Na blogu Craftart Work



 Zmiana skończyłam MOO i tadammm...

Kwiatki- Endi

Życzę miłego i twórczego tygodnia... buziolki
Prześlij komentarz