Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

19.03.2014

Wielkanoc I

Witajcie.
Dziś pierwsza odsłona prac z moimi tekturkami oraz stemplem.
Mam nadzieje, ze się Wam spodoba tak jak mi, czekam zatem na opinie.
Tekturka jajka to mój projekt, napis zaś to różwnież mój projekt stempla gumowego. 
Wszystkie tekturki można obejrzeć :
TU
 

 
Zgłaszam:
"Easter"!
C for Country Flowers
  Bingo 
po skosie
   
Pastel Colors 4 Kids Challenge 
 
Dziękuję za odwiedziny oraz słowa jakie pozostawiacie.
Życzę miłego dnia.
Caro-ART
Prześlij komentarz