20.03.2013

Tag - 2013 marzec

Witam ponownie.
Dziś 20 dzień miesiąca godzina 20:00 pora zatem pokazać taga na marzec.
Rudlis podała:
"Należy wykonać dowolny tag, w dowolnym temacie, w dowolnych kolorze, kształcie, ale...
muszą się znaleźć na nim kropki i to na 3 różnych materiałach np.  kropki na wstążce, na papierze, na kwiatku, embossingowany wzór w kropki, stempelek ze wzorem w kropki itp.
Do kropek nie zaliczamy wzór wykonany perełkami w płynie.
Ale to nie koniec! – trzeba jeszcze do naszego taga wykonać opakowanie. 
By powstał komplecik: tag w kropki i jego ubranko
Może to być pudełko, koperta itp.
Na opakowaniu również muszą być kropki, ale wystarczy tylko jeden wzór z taga."


Mój tag wyglda tak:


Ubranko zaś czeka na fotkę bo złośliwy aparat zdechł :(
obiecane ubranko :) bradzo proste w formie ;)


 


Zapraszam do zapoznania się z tagami pozostałych uczestniczek zabawy.
Miłej nocy.

23 komentarze:

Klaudia/Kszp pisze...

u Ciebie to na 5 rozych rzeczach sa kropki :)) Slicznie.

Ewelina pisze...

fajny tag, czekam na ubranko. Pozdrawiam

Ela 17 pisze...

Taki inny jest twój tag,ładny

barbarahaft pisze...

tagi, to nie moja bajka, ale Twój bardzo mi się podoba...

rudlis pisze...

Świetny tag, o niebanalnym kształcie :)

Tanitta pisze...

Słodziutki tag i pomysłowy kształt mu nadałaś :)

Basia W. pisze...

Fajny...

zetAnia pisze...

Niebanalny i bardzo radosny tag! Ależ jestem ciekawa "ubranka"...

Hogata pisze...

Bardzo uroczy i delikatny :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

Bardzo fajny, czekam z niecierpliwością na ubranko :)

cyga pisze...

Uroczy tag.

Asia3city pisze...

Kropeczki są wszechogarniające, a kształt bardzo nietypowy... a ubranko z okienkiem :)superowy...

Ewelina pisze...

Melduje ze przyszlam obejrzec ubranko- super komplecik

zetAnia pisze...

Oto jestem "sprawdzić" ubranko. Miła niespodzianka z tym okienkiem :)

Aga Starmachine pisze...

Pomysłowy komplet:)Podoba mi się :)

Klarysa. pisze...

Fajny.Pozdrawiam

Ala M. pisze...

O jaki niebanalny kształt! Podoba mi się metamorfoza koperty. Pozdrawiam wiosennie.

Sylwia-eR pisze...

Urocze maleństwo- i jaka śliczną kopertkę z okienkiem dostało : )

chanya13 pisze...

Super - przesłodkie te kropeczki, a ubranko pomysłowe :)

Peninia / Gosia pisze...

Cudo!!Serdecznie pozdrawiam-Peninia ♥♥♥

http://peniniaart.blogspot.com/

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Ale piękny komplecik. :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczny komplet " wielokropek " Tag bardzo mi się podoba , koperta również :)))

lucy z mazur pisze...

Bardzo mi się podoba,pomysł z kopertą jest super,a w ogóle,to nie tylko na tagu,ale na wszystkich pracach jestem zachwycona malowaniem pieczątek,też tak chcę,a nie umiem