Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

10.03.2013

Mother's Day

Witajcie:
Dziś na Dream Valley rusza nowe wyzwanie, którego tematem jest:


Tak, tak tam wcześniej obchodzi się to święto niż u nas.
Swoja pracę zrobiłam z Tildunią a pokolorowałam copickami jak zawsze.
Stempel odbił mi sie na papierze ecrui dość słabo i dlatego efekt jest dość ciekawy :) 




Zapraszam do zabawy na blogu Challenge 52 - Mother's Day
Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pod poprzednimi pracami :*
Pozdrawiam i do jutra.
Prześlij komentarz