Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

06.02.2013

Pochwalę się

Wiem chwalipięta jestem ale cóż ;)

Pamiętacie moje digi róże, które można było kupić w digi-scrap.pl ?
Otóż od dziś mam je w formie gumowej :)
Yupiiii cieszę się jak cholera.

Mają wymiar 10x10 cm i się pięknie odbijają :)


no i swoje logo zrobiłam :)


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Klaudii i Rysie śle szczególne podziękowania za wiarę w taką pesymistkę i nieustające kopy w rzyć :*

Miłego dnia.
Prześlij komentarz