Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

20.02.2013

Łapy, łapy..

cztery łapy a na łapach..
no właśnie kto ?
Tym razem Rudlis na TAGI2013 - luty dała nam temat:

"Zwierzyniec - 4 łapy"

a kto na tych łapach to już nasz problem ;)
Ja jako miłośniczka czworonogów maści wszelkiej na tagu mam i kota i psa ;)


Z lampą błyskową (widać złote błyski na obrazku ;) )


Przepraszam za fotka ale już ciemno było jak fociłam :(

Dziękuję za odwiedziny i komentarze i zapraszam do odwedzenia pozostałych uczestniczek zabawy:)

Prześlij komentarz