1.01.2013

Pracowicie i tagowo

Witajcie w nowym roku :)
Ciekawi mnie jaki będzie choć planów jako takich nie poczyniłam coby nie zapeszyći się nie rozcazrować.
Pewne kwestie się zmienią i zapewnie mniej mnie tu bedzie ale zobaczymy.
Póki co zgłosiłam chęć udziału w zabawie Rudlis

 Mam nadzieję, że będzie mnie trzymała w okolicach papieru choć ciągnie mnie cały czas za papierową granicę.
Z tagami miałm już kilka razy styczność ale zawsze na swoje własne życzenie.

Ot tu np:





Już się nie mogę doczekać nowych wyzwań i tego co nowy rok z sobą: przyniesie :)
Pozdrawiam i miłego dnia.

5 komentarzy:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

W styczniu radości w lutym miłości w marcu pogody ducha a w kwietniu swobody. Maj niech zakwita, czerwiec niech bryka. lipiec przypali sierpień rozpali, we wrześniu szczęścia bez liku tak samo w październiku. Niech listopad zauroczy a grudzień miło zaskoczy.
Udanego Nowego 2013 Roku pełnego spełnienia i twórczej pracy życzy
Dorota 71

Irena Rysa Maciąg pisze...


Życzę Ci w Nowym Roku spełnienia marzeń, zrealizowania planów i niewyczerpanej, niezawodnej weny.

Songaja pisze...

Pysiu, witaj we wspólnej zabawie.

Ewelina pisze...

Piekne tagi, witaj we wspolnej zabawie

Karmeleiro pisze...

Prześwietne tagi! I cieszę się, że i do mojej zabawy - projektu zgłosiłaś się :))