Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

01.01.2013

Pracowicie i tagowo

Witajcie w nowym roku :)
Ciekawi mnie jaki będzie choć planów jako takich nie poczyniłam coby nie zapeszyći się nie rozcazrować.
Pewne kwestie się zmienią i zapewnie mniej mnie tu bedzie ale zobaczymy.
Póki co zgłosiłam chęć udziału w zabawie Rudlis

 Mam nadzieję, że będzie mnie trzymała w okolicach papieru choć ciągnie mnie cały czas za papierową granicę.
Z tagami miałm już kilka razy styczność ale zawsze na swoje własne życzenie.

Ot tu np:





Już się nie mogę doczekać nowych wyzwań i tego co nowy rok z sobą: przyniesie :)
Pozdrawiam i miłego dnia.
Prześlij komentarz