Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

04.11.2012

PWC z gwiazdką

No niestety znowu dupsko okazało się za ciężkie i wyzwanie na PWC przegrałam :( 
Tym razem Anniko powiedziała, że trzeba zrobić pracę z gwiazeczkami :)
Więc tadam:




Konieczie musicie odwiedzić BLOG i poznać nowe Laski z naszego Temu ;)

A przy karteczce skorzystałam ze wskazówek Mirabeel

Zgłaszam kartkę:

Happy Holidays 4 Kids Challenge

The Kraftyhands Challenge - Christmas in November Challenge

Zapraszam do zabawy i dziękuję za odwiedziny oraz komentarze, które mnie ustrzydalają i motywują.
Prześlij komentarz