Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

30.10.2012

PWC w LO

Witajcie :)
W niedzielę ruszyło kolejne wyzwanie na blogu PWC. Tym razem za sprawą Anniko miałyśmy zrobić LO w niestandardowym kształcie. Ja postawiłam na mapkę Rysy z obecnego wyzwania na blogu digi-scrap.pl



Karta bingo mojego autorstwa, duży kwiatek od kochanej Klaudii :* a ten przystojniak na fotce to mój Tomasz hihi
Zapraszam zatem do udziału w zabawach na obydwu blogach.
Dziękuje za komentarze o kici z poprzedniego postu :*
Miłego tygodnia .
Prześlij komentarz