Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

25.08.2012

Znowu

magnoliowałam:)
Dziś, aby uniknąć różu baza czarna ale i tak wkradł się skubany róż. Oceńcie sami jak mi to wyszło



włosy - E43, E77, E35
twarz - R00, E00, R20
ciuchy - R20, RV10, V91, BV04
kwiaty - BV04, R27, G28, VG11
no i 0

Papier warstwowy potraktowany folederem w drobne kropeczki ;) i przetarty.

Zgłaszam kartkę:

Challenge 171~~ Show me a heart...

Dziękuję za miłe słowa o moim decupage :) Wciąga mnie coraz bardziej.
Pozdrawiam i miłego weekendu.
Prześlij komentarz