Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

04.08.2012

Zakładkowo

Wtajcie ;) 
Dawno mnie tu z papierami nie było ale jabłuszka wezwały. Będzie się miło piło soczek w zimowe wieczory mniammm....
ale do rzeczy bo poczyniłam zakładkę na wyzwanie:

"Maki" na blogu Silesian Craft


Wykorzystałam śliczny stempel Klaudii.

Skoro przy zakładkach jesteśmy to powstała jakiś czas temu zakładka specjalnie do tej książki:

 i juz rozgoszczona na kartkach tej pięknej książki:


Małe zbliżenie:


Wszystkim polecam przeczytanie tej książki daje sporo do myślenia.

Pierwszą zakładke zgłaszam też :

Cardmadfairy's Digi  Days Challenge - Go Floral

a obydwie :


Pozdrawiam i miłego weekendu ja wracam do jabłuszek ;)
Prześlij komentarz