4.08.2012

Zakładkowo

Wtajcie ;) 
Dawno mnie tu z papierami nie było ale jabłuszka wezwały. Będzie się miło piło soczek w zimowe wieczory mniammm....
ale do rzeczy bo poczyniłam zakładkę na wyzwanie:

"Maki" na blogu Silesian Craft


Wykorzystałam śliczny stempel Klaudii.

Skoro przy zakładkach jesteśmy to powstała jakiś czas temu zakładka specjalnie do tej książki:

 i juz rozgoszczona na kartkach tej pięknej książki:


Małe zbliżenie:


Wszystkim polecam przeczytanie tej książki daje sporo do myślenia.

Pierwszą zakładke zgłaszam też :

Cardmadfairy's Digi  Days Challenge - Go Floral

a obydwie :


Pozdrawiam i miłego weekendu ja wracam do jabłuszek ;)

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Obie piękne

Songaja pisze...

Śliczne zakładki. A książkę chętnie przeczytam.
Pozdrawiam serdecznie i zmykam do brzoskwiń i ogórków.

Maggie pisze...

uu kochana masz 2 ładniusie zakładki , no a ja tylko jedną .. hihi ..

Aida Domisiewicz pisze...

Cudne zakładki!

angel pisze...

świetne zakładeczki:)

Caro-ART pisze...

Dziękuję bardzo :) Ta makowa pójdzie do Mamuśki hihi

Ula H. pisze...

Piękne zakładki ! Mnie przypadła do gustu ta półokrągła z serwetką.
Pozdrawiam :))

Magnolia 57 pisze...

Witaj Pysiu!!!

Bardzo piekne są Twoje prace, wszystkie mi się podobają, pozdrawiam iżyczę wszystkiego dobrego, jeśli pozwolisz, będę tu zaglądać, em57

Scrap.madehand pisze...

Świetne zakładki, w bardzo radosnych kolorach. Na pewno z przyjemnością będzie się ich używać.
Zapraszam również do zgłoszenia prac na konkurs- bo prace spełniają wymagania http://scrap.madehand.pl/konkurs-ii/

Pozdrawiam!