20.08.2012

Tak Magnoliuje...

ku zdziwieniu niektórych ale się tym nie chwale ;)
Tym razem wyjątek bo powstało cudowne miejsce dla fanek tej słodkiej Pani.

Magnoliowe Polki zapraszam serdecznie do odwiedzin a pozostaniecie na zawsze hihi :)

Moja Tildka - Fairy Tale Collection - Elf Tilda:



Kolorowana copickami (ja chcę więcej buuuu)
skóra-R00
włosy-E00, E43, E35
pućki-RV10
sukienka- R20, RV10
skarpetki-V91
skrzydełka-B00
 
Zgłaszam kartkę:


Marianne's Desing Divas - Summer challenge
Creatalicious Challenges: Challenge #37

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

11 komentarzy:

Irena Rysa Maciąg pisze...

super. ide zobaczyc strone ktora polecilas

moj zbior magnoliowy jest marny - byly 2 jest jedna.

Mialam kilka odbitek wygranych w candy ale wykolorowalam je ucząc sie kolorowac.

pozostaje zapolowac na jakas magnolijke ze sklepu lub z odzysku.

angel pisze...

słodkości:)

Unknown pisze...

Cudna... ale ja staram się trzymać z nią na dystans, bo i stempelki i copiki drogie jak smok. I tak majątek wydaję na to hobby :)Dziękuję za systematyczne odwiedzinki i przepraszam że moje rewizyty nie są tak częste

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna kartka :) Piękne tło i słodka Tilda :)

Unknown pisze...

Bardzo, bardzo mi się podoba!

ZUzanna pisze...

Dziwi mnie, że nie domalowałaś jej uśmiechu!! ;)
Fajowa karteczka.

Matilde pisze...

Ślicznie pokolorowana! Kochana, może Ty mi zdradzisz - dlaczego Wy im nie dorysowujecie buziek?? Jakoś nie mogę tego zrozumieć... Przecież aż się prosi, żeby te dziewuszki się uśmiechały :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczna !! Tilda urocza :)

chanya13 pisze...

Ładny i ślicznie pokolorowany stempelek, witam Magnoliową Koleżankę :)

Suzanne B aka brookfies pisze...

An adorable card. Love the use of Marianne dies and how you have added the texture to them. Also the cream doily is beautiful! Thank you for entering the Marianne Design Divas "summer" challenge. Wishes Suzanne, DT

u Alojka pisze...

tez jeszcze nie kolorowałam, nawet nie robiłam pracy z Magnolia, bardzo mi się podobają.Piękna praca.