10.07.2012

Wędrasie odsłona druga

Dziś odsłona wędrasiów edycja Angel. Dałam się skusić ale chyba ostatni raz bo n ie umiem robić wpisów do albumów. Ciężko tak coś wymyślić ale mam nadzieje, że Dziewczynom się spodobają ;) Uprzedzam dużo zdjęć hihi :P

Pierwszy wpis dla Novinka  "Kobiety kochają kwiaty"



 
Drugi wpis dla Pasja Kati "Być kobietą"




Texst na kartkach to piosenka  Alicji Majewskiej "Być kobietą "


 Dziękuję za odwiedziny :) Mało mnie tu ostatnio bo dużo siedzę w digi i jeszcze jarmark w Ostromecku ;)
Miłego wtorku i słonka.

9 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

a mnie się podobają. szczególnie ten różany :)

ZUzanna pisze...

bardzo kobiece wędrowniki... :) I jeszcze bardziej kobiece wpisy! :)

Maggie pisze...

,, o pieknie - zwałaszcza ten pierwszy :D

angel pisze...

co Ty wygadujesz, że nie umiesz! są świetne:)!

cyga pisze...

Pierwszy wpis jest przebogaty, wspaniały. Zazdroszczę wpisów, namawiam swoje dziewczyny na wymiankę, ale bez odzewu.

Rebeca/candemila pisze...

nie wiem co to "wędrasie" ale bardzo fajnie to wygląda :) pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

Cudowne, kobiece wpisy!

Magda Tomaszewska pisze...

Ślicznie :) i jeden i drugi. Już nie mogę się doczekać, kiedy mój do mnie wróci, chcę podziwiać wpis na żywo :) Pozdrawiam ciepło.

Unknown pisze...

Piękne wpisy, jakie zbliżone tematyką... co do cytatu to każda róż ma kolce, chyba ze taka zmodyfikowana genetycznie :) nie róż bez kolców jak dymu bez ognia to jest po prostu wpisane 2 w 1. Zresztą co to za kobieta co nie pokaże czasem pazura....