20.07.2012

Decu

postanowiłam spróbować i ... fajna zabawa.
Zespół Pracowni Artystycznej "Wystrój" klik zorganizował kurs decupage podstawowego. Fantastyczna zabawa z gronie przemiłych kobiet (fotki wstawię jak dostanę ;) ) a efektem zabawy jest toto:


Kontynuacja zabawy 23 sierpnia więc już się doczekać nie mogę dalszego ciągu.

A i chciałam podziękować za pomoc przy organizacji mojego jutrzejszego pobytu w poznaniu a właściwie braku pomocy bo nie sądziłam, że tak mogę liczyć na odzew :(
Pozdrawiam i miłego weekendu.

12 komentarzy:

Maggie pisze...

brawo brawo - świetnie :D

Klaudia/Kszp pisze...

śliczna zawieszka, brawo! :))

Caro-ART pisze...

Dziękuję za odwiedziny :)

angel pisze...

Świetna zawieszka Ci wyszła!
Szkoda, że nie mieszkam w Poznaniu:(

Rybiooka pisze...

O tak Decu to fajna zabawa - pamiętaj że mam serwetki i drewienka jakieś też :) a jutro dasz sobie radę

Marta - Martenka pisze...

Śliczna :)
A o co chodzi z tym Poznaniem? Miasto znam raczej tak sobie, ale studiowałam tam, więc może jednak coś pomogę :)

Artnova pisze...

Decou śliczne,lubię jednoskładnikowy:) Pozdrawiam serdecznie.

kartkomania.com pisze...

fajna zawieszka - musiało być wesoło i twórczo :)

Aka pisze...

O rajeńku... aż mnie kusi zeby też spróbować :) Świetna zawieszka!!!

barbarahaft pisze...

decu to naprawdę fajna zabawa, ja bardzo lubię....
jeżeli to pierwsza Twoja praca w tej technice, to naprawdę fajnie wyszło...
Pozdrawiam, dziękuje za odwiedziny i komentarze.

ZUzanna pisze...

No proszę.. zdolniacha i to jeszcze odważna.. ja się boję decu... że ho ho!! :D
Fajowa zawieszka.. :)

Unknown pisze...

Smakowita zawieszka ewidentne zaproszenie na pyszności powinnaś dodać napis łasuchom wstęp wzbroniony