16.06.2012

Gościnnie za granicą

cieszę się ogromnie, że zostałam zaproszona na bloga Unscripted Sketches jako gościnna projektantka.
 I am happy to that I was invited to blog Unscripted Sketches as guest designer.

Mapka wg, której powstała moja kartka wygląda tak: 
How to get by, which was my card looks like this:


Kartka do niej prezentuje się tak:
Card it looks like this:





Zapraszam serdecznie do zabawy z mapką :) ja mam małego świrka na ich punkcie hihi.
Miłego dnia i dziękuję za odweidziny i miłe słowa, które tu zostawiacie.
We invite you to play with the map :) I have a small section of their świrka hihi.
Have a nice day and thank you for your visit and kind words which I have here set down.


8 komentarzy:

Unknown pisze...

moje gratulacje, kartelucha świetna!:)

angel pisze...

Gratuluję!
świetna kartka:)

rudlis pisze...

Gratuluję serdecznie :)
Też lubię ich mapki, a obecny design mają rewelacyjny.
A karteczka piękna!

Klaudia/Kszp pisze...

Świetna kartka, gratuluję :))

Michele Cunningham pisze...

Your card is fantastic. It makes me happy just looking at it. I'm so glad you could guest design with us at Unscripted sketches.

Matilde pisze...

Gratuluję wyróżnienia! A karteczka śliczna :)

Unknown pisze...

Gratulacje!!! Należało Ci się pracowita Kobietko!

Anna Baldwin pisze...

Gratuluje wyroznienia, karteczka sliczna! Pozdrawiam