Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

16.06.2012

Gościnnie za granicą

cieszę się ogromnie, że zostałam zaproszona na bloga Unscripted Sketches jako gościnna projektantka.
 I am happy to that I was invited to blog Unscripted Sketches as guest designer.

Mapka wg, której powstała moja kartka wygląda tak: 
How to get by, which was my card looks like this:


Kartka do niej prezentuje się tak:
Card it looks like this:





Zapraszam serdecznie do zabawy z mapką :) ja mam małego świrka na ich punkcie hihi.
Miłego dnia i dziękuję za odweidziny i miłe słowa, które tu zostawiacie.
We invite you to play with the map :) I have a small section of their świrka hihi.
Have a nice day and thank you for your visit and kind words which I have here set down.


Prześlij komentarz