Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

24.05.2012

Z sercem...

w poniedziałek w sklepie digi scrap miał premierę nowy produkt a mianowicie szablony.
Na bazie szablonu serce stworzyłam pudełko dla maluszka.





Stempel mojego autorstwa "Witaj Chłopczyku" do kupienia TU
Zapraszam na bloga bo tam pozostałe dziewczyny z DT pokazały swoje cuda.

Pudełko zgłaszam :

Tuesday Throwdown #99 - This week, our challenge is "3D."

Anything Goes for Kids Challenge

ABC Challenge - - "P for Pockets" -


Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa :) dużo dla mnie znaczą i dają kopa do dalszej pracy.
Pozdrawiam i miłego dnia.


Prześlij komentarz