27.05.2012

PWC odsłona I

Dziś pierwsza odsłona a jutro pierwsze oficjalne ważenie PWC. Nie ukrywam, że ciężko było, bo to kawka to lody echhh zobaczymy jak to się dalej potoczy.
Pokazuję mój masownik/notes na zapisywanie wagi, przepisów i kalorii.
Dużo fotek ostrzegam;)
 
Kilka szczegółów:





Texty na zakładkach są moje ;)

Dodatkowo zgłaszam:

Challenge # 31


Crafty Calender Challenge -Things With Wings!

Dziękuje za wizyty i miłe słowa :) Ostatnio dopisuje mi dobrzy humor i ciszę się, ze moje prace są doceniane zwłaszcza za granicami choć i rodzime wyróżnienia bardzo mnie motywują do dalszej pracy.
pozdrawiam ciepło i miłego przyszłego tygodnia :)

8 komentarzy:

angel pisze...

ale fajne teksty tu zamieściłaś:) świetne!

Maggie pisze...

oooooooooo super jest :)

Klaudia/Kszp pisze...

BOMBA! :D (nie kaloryczna ;))

Anniko pisze...

haha teksty świetne, notes też :)

ZUzanna pisze...

Heheh... fajooowy!! :D

GosiaK pisze...

Bardzo fajny notes, środek mi się szalenie podoba. Też muszę pomyśleć o zakładkach!

Unknown pisze...

This is so pretty and such a clever idea :-)
Thanks for joining us over at Addicted to Stamps. Hope to see you at the next challenge
Hugs
Tasha
xxxxxxx

Marlies pisze...

A gorgeous creation! I love the vintage look! Thanks for joining us at ATSC, hugs, Marlies