Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

27.05.2012

PWC odsłona I

Dziś pierwsza odsłona a jutro pierwsze oficjalne ważenie PWC. Nie ukrywam, że ciężko było, bo to kawka to lody echhh zobaczymy jak to się dalej potoczy.
Pokazuję mój masownik/notes na zapisywanie wagi, przepisów i kalorii.
Dużo fotek ostrzegam;)
 
Kilka szczegółów:





Texty na zakładkach są moje ;)

Dodatkowo zgłaszam:

Challenge # 31


Crafty Calender Challenge -Things With Wings!

Dziękuje za wizyty i miłe słowa :) Ostatnio dopisuje mi dobrzy humor i ciszę się, ze moje prace są doceniane zwłaszcza za granicami choć i rodzime wyróżnienia bardzo mnie motywują do dalszej pracy.
pozdrawiam ciepło i miłego przyszłego tygodnia :)
Prześlij komentarz