Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

02.05.2012

Kolejna tildka

dziś kolejna Tildka i kolejne wyzwanie ;)  Znowu piękna mapka na Unscrapted skeches obok której nie mogłam przejść obojętnie hihi



Odwróciłam mapkę o 180* tak mi jakoś dopasowała i powstała taka karteczka (fotka z rana w słoneczku ;) )


Szczegóły (tak huretem hihi)
Stempel z napisem mój (niebawem w digi-scrapie) a kwiatki własnołapkowe, Tildka kolorowana copickami.



Pozdrawiam i miłego weekendu ;)

Prześlij komentarz