30.04.2012

Tildka wyzwaniowa.

Nowe wyzwanie  ScrapMarketu  zainteresowało mnie do tego stopnia, ze scrobłam specjalnie na nie kartę z Tildą. 
11# CHALLENGE / WYZWANIE - Sparkle/Błysk


Kilka szczegółów:
stempel kolorowany copickami a na nim perełki w płynie na skrzydełkach i poduszce


kwiatek własnołapkowy z pręcikami perełkowymi:


Tag a na nim metalowe body z naklejką epoksydową i trochę kropek w płynie:

 papiery mieszane choć na jednym trochę brokatu z orginału ;)

Dodatkowo zgłaszam kartkę:

A gem of a challenge: Challenge#45

Challenge #100- Cards for kids

 

Pozdrawiam i miłego weekendu :)

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Śliczna jest :)
Kocham ten stemplek Magnolii :)

barbarahaft pisze...

przesłodka...a stempelek i body są cudne...

Klaudia/Kszp pisze...

O, jaka śliczna i słodka :)

anias pisze...

Cudna kartka! od m-ca jestem szczęśliwą posiadaczką tegoż stempelka i jestem nim zachwycona :)
Pozdrawiam Cię serdecznie!

PapierowaGablotka pisze...

Bardzo ładna praca :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

super wyszła:) pozdrawiam:)

♥Gemma♥ pisze...

Gorgeous card...

Thanks for playing along at Gem of a challenge & good luck!!
hugs and xxx
Gemma

Sandy S pisze...

oh my! what a sweet card!

Thanks for joining us at Sentimental Sundays!

Sandy S
SS DT

u Alojka pisze...

jaki słodki aniołeczek. Piękna ta kartka.

Matilde pisze...

Słodkie cudeńko!

Anna Sokołowska pisze...

super, ale to body mnie po prostu rozwaliło! genialne! :)