Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

31.12.2011

Rozliczenia nie będzie...

choć co nieco napiszę.
Było dobrze i źle, wesoło i smutno, pewne rzeczy zaskoczyły pozytywnie inne bardzo rozczarowały, zdziwiłam się co do pewnych osób inne mnie bardzo zawiodły i rozczarowały... ogólnie nie było tak źle ale zawsze mogło być lepiej :)
Jedyne czego pragnę w nowym roku to spełnienia pragnień i aby nie był gorszy od minionego, by było w nim więcej radości niż łez.
Mam kilka postanowień i planów ale los czasem płata nam figle więc rozliczać się będę sama ze sobą w następnym roku.

Dziś pokażę jeszcze jedną z kartek, które zrobiłam na 35 rocznicę ślubu rodziców mojej Chrześniaczki.




Życzę Wam tego samego, co sobie, bo tylko Nasze pragnienia i nadzieje dodają Nam tak na  prawdę skrzydeł i motywują do działania i to jak na tym wychodzimy zależy wyłącznie od Nas.
Do siego Roku:)
Prześlij komentarz