14.11.2011

Wyniki cukierasków.

Witajcie nie sądziłam, że będzie takie zainteresowanie moim candy :) Dziękuję za Wasze wizyty i mam nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej.
Przepraszam za małe opóźnienie w ogłoszeniu wyników.
Zaprzęgłam kolegę radoma do pracy i tadam...



Postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę, która też dostanie troszkę mniejszą niespodziankę :)



Gratuluję zwyciężczyniom:) i poproszę o maile na adres: tworypysi@gmail.com a jak prześlę paczuszki pokarzę co w nich było.
Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam :)

8 komentarzy:

ZUzanna pisze...

HMM.. coś nie mam ostatnio szczęścia w losowaniach.. ale to chyba oznacza, że mam szczęście w miłości, prawda..? ;)

Gratuluję zwyciężczyniom i dzięki za zabawę! :D

barbarahaft pisze...

dzięki za zabawę i czekam na następną.Pozdrawiam

pesymistka13 pisze...

dziękuję za udział w zabawie :) gratulacje dziewczyny.

jolagg pisze...

Gratuluję dziewczyny... dziękuję za zabawę!

vvia pisze...

wow, co za niespodzianka:) w życiu bym się nie spodziewała:)

Paolla pisze...

Vvia, gratulacje!
Dziękuję za zabawę :)

villemo pisze...

Gratulacje :)

Alicja w krainie papieru pisze...

gratulacje !! :) dziewczyny sie na pewno cieszą z wygranej