28.10.2011

Tęczowo mi...

a to za sprawą wyzwania jakie rzuciłam na blogu digi-scrap.pl.
Ma być kolorowo wg, palety:



i nie-kartkowo czyli w moim przypadku przepiśnikowo.
Wykorzystałam stempel Pasiakowej "Panna Marianna" i uprzedzam dużoooo zdjęć:

Przód:





Tył:



Środek:


Szczegóły:
okładki w środku:







podzieliłam środek na 3 części:









dyndadełko-zakładka :



Pamiętajcie o nagrodzie w zabawie:


Zapraszam do zabawy:)

Przepiśnik zgłaszam na wyzwanie T for tea time
Miłego zapiątku.

18 komentarzy:

pijana_wiatrem pisze...

śliczny :) Bardzo kolorowy :)

Panna Pandka pisze...

Strasznie, strasznie mi się podoba! Jest taki kolorowy :) świetny pomysł z tym podziałem na części!

Klaudia/Kszp pisze...

Świetny przepiśnik. Widać, że "made with love" :)

ZUzanna pisze...

fantastyczny przepiśnik! I nareszcie wyzwanie bez jesiennych barw, dodatków i innych cudów! Dzięki! :D

Joanna Wiśniewska pisze...

Super, mi również się podoba :)

Anula pisze...

Świetny, fajnie go podzieliłaś:)
A te babeczki to jakiś dziurkacz czy wykrojnik?

grahasil pisze...

Przepiśnik jest fantastyczny, bardzo mi się podoba.

Unknown pisze...

Wspaniale skomponowany przepiśnik.
Z paletą sobie poradziłaś perfekcyjnie, ale Ty chyba lubisz tak kolorowo...
Dla mnie 3 kolory i to już świat. Przy większych ilościach wpadam w panikę. Dla mnie prawie nie do przeskoczenia :)

angel pisze...

Mniam:) Fajny ten przepiśnik i bajecznie kolorowy:}

Unknown pisze...

Fantastic project! Lots of tasty looking treats there!
Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!

Sheena
xxx

Boei pisze...

Cudny!! Wykrojnikowe babeczki wyglądają uroczo;)

Tiny Paper Blossom pisze...

Sweet! Love the graph paper. Thanks for joining us at the Alphabet Challenge Blog.

rudlis pisze...

Zgadzam się z moimi koleżankami - wspaniały, bajecznie kolorowy przepiśnik. Dziękuję za udział w zabawie na Alphabet Challenge Blog.

u Alojka pisze...

piękny przepisnik.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny notes!!!
Te babeczki... uwielbiam :D
:*

Rapuncela pisze...

bardzo słodko :)

obserwuję Cię :):):)

Izabela pisze...

Cudny! Będę zaglądać tu częściej :)

eMKa pisze...

Piękny, bardzo kolorowy przepiśnik :)