Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

19.10.2011

Bijemy się...

tak, tak ponownie bijemy się z Dziewczynami z DT digi-scrap :) na stemple oczywiście hihi.
Tym razem stempel do bitwy wybierałam ja i jest to "List 1" autorstwa Oliko.
Koniecznie musicie zobaczyć jak Asia3city i Fejferek poradziły sobie z tym zadaniem na blogu .
Zapraszam serdecznie a tak ja rozprawiłam się z z tym cudnym stemplem:


stempel kolorowany copickami (cały czas się uczę :) )


Pozdrawiam cieplutko i zabraszam do zabawy :)
Dziękuje też za miłe słowa o moich ATC.
Prześlij komentarz