19.10.2011

Bijemy się...

tak, tak ponownie bijemy się z Dziewczynami z DT digi-scrap :) na stemple oczywiście hihi.
Tym razem stempel do bitwy wybierałam ja i jest to "List 1" autorstwa Oliko.
Koniecznie musicie zobaczyć jak Asia3city i Fejferek poradziły sobie z tym zadaniem na blogu .
Zapraszam serdecznie a tak ja rozprawiłam się z z tym cudnym stemplem:


stempel kolorowany copickami (cały czas się uczę :) )


Pozdrawiam cieplutko i zabraszam do zabawy :)
Dziękuje też za miłe słowa o moich ATC.

6 komentarzy:

angel pisze...

Widziałam już na blogu:) Świetna torebusia - super!

scrapy_beaty pisze...

wow ! świetna torebeczka !

pozdrawiam
Beata

Kasia Udalska pisze...

Ale urocze cudo!! :)

Anula pisze...

Świetna:) I całkiem nieźle wychodzi Ci kolorowanie! Podziwiam, bo sama nie umiem..

Unknown pisze...

Cudeńko.
Kolorowanie wychodzi Ci świetnie, a prace w takim lekkim wydaniu robisz genialnie.

Klaudia/Kszp pisze...

Świetna torebeczka! Bardzo podoba mi się ta forma, a w Twoim wykonaniu szczególnie.