4.08.2011

Wyróżnienie....

Zostałam wyróżniona przez Pro-self za co bardzo dziękuję :)


Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

No cóż ciężko napisać o sobie bo nie lubię o sobie opowiadać ale cóż:
1. jestem grafikiem komputerowym ale mało się udzielam w tej materii
2. nie wierzę w marzenia
3. kocham moich Chłopaków mimo, że czasami działają mi na nerwy :)
4. uwielbiam koty i ogólnie zwierzęta wszelkiej maści :)
5. kocham  szwendanie się po lesie a jeśli do tego można grzybki pozbierać to już bajka :)
6. pragnę mieć dom z dużym ogrodem
7. nie lubię kłamstwa i podlizywania się.

To tyle albo aż zależy jak na to spojrzeć a co do nominacji.... przemyślę i może nie 16 ale kilka zapewne podam.
Pozdrawiam słonecznie :)

1 komentarz:

ZUzanna pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)
... ale z tymi marzeniami.. to mnie baaardzo zaskoczyłaś....
Skoro jesteś grafikiem, to może Ty mi podpowiesz w jakim programie muszę mieć swoje logo, żeby je przezroczyste wrzucać na zdjęcia.... ? :)
Uściski!