28.08.2011

Ślubna...

Dziękuję za miłe słowa o wordbookach ;) Kochane jesteście. 
Ostatnio mnie tu mało ale robię cały czas coś choć niekoniecznie scraspowego ;) bo tu jakoś mi energii brak do działania :( . Postanowiłam jednak zrobić kartkę na wyzwanie PS z własnym kwiatem coby troszkę poscrapować i nie wyjść z wprawy :)


Kwiatki:


Stempelek: digi-scrap.pl projektu AnnaZ

Postanowiłam w ostatnim momencie zgłosić kartkę na wyzwanie tu a odpowiadając na pytanie to zawsze w pracy pojawia się papier wizytówkowy czy to jako baza czy element wycięty ale zawsze coś tam jest ;)

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna karteczka

Matilde pisze...

Śliczna kartka i cudowne te różyczki!

Maggie pisze...

..piękna karteczka Ci wyszła :D

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna kartelucha!!!
Świetna, lekka forma, delikatna kolorystyka no i kwiatki :D
:***

kartkomania.com pisze...

Fajna karteczka, a prace w poprzednim poście - bombowe :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

Klaudia/Kszp pisze...

O, uwielbiam te kręcone różyczki. Ja mam jakoś dwie lewe ręce do nich :( Świetna kartka :)

ZUzanna pisze...

Super kolor! Bardzo delikatna karteczka.. no i kwiatuchy śliczne :)

u Alojka pisze...

piękna karteczka a te kwiatki szczególnie.

Joanna Wiśniewska pisze...

Ślicznie wyszła, kolory i kwiatuszki są piękne :)

JagaBa pisze...

Urocza karteczka i piękny digi stempelek:))
dziękujemy za udział w wyzwaniu:***