Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

28.08.2011

Ślubna...

Dziękuję za miłe słowa o wordbookach ;) Kochane jesteście. 
Ostatnio mnie tu mało ale robię cały czas coś choć niekoniecznie scraspowego ;) bo tu jakoś mi energii brak do działania :( . Postanowiłam jednak zrobić kartkę na wyzwanie PS z własnym kwiatem coby troszkę poscrapować i nie wyjść z wprawy :)


Kwiatki:


Stempelek: digi-scrap.pl projektu AnnaZ

Postanowiłam w ostatnim momencie zgłosić kartkę na wyzwanie tu a odpowiadając na pytanie to zawsze w pracy pojawia się papier wizytówkowy czy to jako baza czy element wycięty ale zawsze coś tam jest ;)

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Pozdrawiam serdecznie.
Prześlij komentarz