22.08.2011

Haftu, haftu....

Zainspirowana twórczością Pro-self a zwłaszcza Jej haftem matematycznym postanowiłam spróbować i popełniłam kartkę sztalugowa inaczej.
Ozdobą kartki jest motyl haftowany haftem matematycznym (wzór stąd ) a pracę zgłosiłam na wyzwanie PS. Dodatkową ozdobą kartki jest stempel Asi3city stąd.
Mam jeszcze kilka haftów więc prac będzie więcej.  ;)


Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :) Miłego tygodnia a ja wracam do wordbooków bo terminy gonią.
Buziole ;*

Papier różowy scrap.com.pl  stempel digi-scrap.pl

7 komentarzy:

ZUzanna pisze...

O kurcze.. Pięęęękny motyl!! Kartka niesamowita! Podziwiam!

noomiy pisze...

wyszło genialnie!

Unknown pisze...

No, no. Pięknie wyhaftowany motylek. Karteczka cudowna.

Klaudia/Kszp pisze...

Wow, jestem pod wrażeniem. Śliczna!

kartkomania.com pisze...

Piękny motyl - zawsze podziwiam cierpliwość przy wykonaniu takiej karteczki :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Śliczna karteczka, piękny wzorek motylka.
Pozdrawiam serdecznie :)

pro-self pisze...

świetna praca i ta kolorystyka :) jestem pod wrazeniem i czekam na więcej :)