Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

22.08.2011

Haftu, haftu....

Zainspirowana twórczością Pro-self a zwłaszcza Jej haftem matematycznym postanowiłam spróbować i popełniłam kartkę sztalugowa inaczej.
Ozdobą kartki jest motyl haftowany haftem matematycznym (wzór stąd ) a pracę zgłosiłam na wyzwanie PS. Dodatkową ozdobą kartki jest stempel Asi3city stąd.
Mam jeszcze kilka haftów więc prac będzie więcej.  ;)


Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :) Miłego tygodnia a ja wracam do wordbooków bo terminy gonią.
Buziole ;*

Papier różowy scrap.com.pl  stempel digi-scrap.pl
Prześlij komentarz