Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

04.07.2011

O mnie...

Taki ma temat wyzwanie rzucone przez Czekoczyne na CraftArtWork
Oddaję Jej głos:
"Zadanie polega na wypełnieniu "wierszyka" swoimi słowami. Wierszyk ten należy umieścić na tagu, atc, moo (dowolnie) tak aby opowiadał on historię o nas samych. Oprócz tego chciałabym, aby praca była wykonana techniką ulubioną, taką w której najlepiej się każda czuje. A to ten "wierszyk":
Jestem ....
Chciałabym ....
Może ... 
Nigdy ....
w miejsca kropek należy wstawić słowa."

No i... wieczór z Abraxasem na uszach dało efekt. Ech...



A to muzyka, która mnie zainspirowała (jedna z wielu poprzedniego wieczora i żałuję, że tak mało mam tych chwil :( )


Miłego tygodnia życzę a ja wracam do ganiania dziecięcia ;)
Buziolki.
Prześlij komentarz