4.07.2011

O mnie...

Taki ma temat wyzwanie rzucone przez Czekoczyne na CraftArtWork
Oddaję Jej głos:
"Zadanie polega na wypełnieniu "wierszyka" swoimi słowami. Wierszyk ten należy umieścić na tagu, atc, moo (dowolnie) tak aby opowiadał on historię o nas samych. Oprócz tego chciałabym, aby praca była wykonana techniką ulubioną, taką w której najlepiej się każda czuje. A to ten "wierszyk":
Jestem ....
Chciałabym ....
Może ... 
Nigdy ....
w miejsca kropek należy wstawić słowa."

No i... wieczór z Abraxasem na uszach dało efekt. Ech...



A to muzyka, która mnie zainspirowała (jedna z wielu poprzedniego wieczora i żałuję, że tak mało mam tych chwil :( )


Miłego tygodnia życzę a ja wracam do ganiania dziecięcia ;)
Buziolki.

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetnie ugryzłaś temat. Cudowny tag.
Pozdrawiam

ZUzanna pisze...

Nie ma jak pewność siebie!! ;) Super praca! :D

Kasia Krzymińska pisze...

Bardzo ładnie i kolory jakie żywe :) Dziękuję za udział w wyzwaniu.

Michelle pisze...

Świetne!!!

u Alojka pisze...

ale świetnie się przedstawiłaś!

Matilde pisze...

To jest genialne!!!

Rybiooka pisze...

Nawet latarnik przyszedł słysząc muzykę :)Mówi że to z pierwszej ich płyty :)
Praca świetna- kolor, forma, treść.
Zaskakujesz :)

Berberis pisze...

Fantastyczna praca!!!

kartkomania.com pisze...

Fantastyczna praca !!!

ps: dziękuję za wizytę i ciepły komentarz :)

Guriana pisze...

świetnie ugryzłaś temat:))

Lejdi pisze...

krótko i na temat :) pani z trybikami jest urzekająca!

a przy okazji zapraszam na częstowanie cukierkami :)
http://by-lejdi.blogspot.com/2011/07/cuksy.html