Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

01.07.2011

Kursik...

Zostałam poproszona o zrobienie kursu dla digi-scrap.pl i oto on.
Pierwszy raz robiłam taki kurs więc proszę o wyrozumiałość ;)

Kurs na wybuchające pudełko.
Exploding box to prosty ale i pomysłowy sposób na obdarowanie bliskiej osoby ciekawym prezentem.
Pokaże Wam jak zrobić pudełko 7/7/7 cm

Potrzebujemy:
- papier na bazę (ja użyłam bloku technicznego A4)
- papier ozdobny
- matę do cięcia
- nożyk
- klej lub taśmę
- kośc introligatorską lub przyrząd do bigowania
- linijkę
- ołówek
- tusze i inne ozdobniki jak kwiaty, ćwieki i co nam tam się podoba
-dziurkacze, nożyczki ozdobne i inne przyrządy do ozdabiania

Przycinamy papier do rozmiaru 21/21 cm i zaznaczamy punkty na bokach co 7 cm


następnie za pomocą kości introligatorskiej, narzędzia do bigowania lub dłutka i linijki łączymy je ze sobą:


odcinamy skrajne kwadraty i powstaje mam taka konstrukcja:


w między czasie docinamy z papieru scrapowego ozdobne kwadraty na boli pudełka:


u mnie 7 w jednym kolorze i 4 w drugim, które ozdabiamy według własnej inwencji i upodobań czy też pod kątem obdarowanej osoby.


Po ozdobieniu boków przychodzi czas na przykrywkę pudełka, która też ozdabiamy przed sklejeniem.
Przykrywka to kwadrat 9,5/9, 5 cm który bigujemy na skraju 1 cm od brzegu tak by powstało nam:

 Kiedy już wszystkie elementy mamy gotowe na naszą bazę naklejamy kolorowe elementy i ozdabiamy jeszcze według uznania ;)

Moje złożone pudełko wygląda tak:

Góra:


Z boku:


Otwarte:


Napis i bukiet kwiatków są przyczepione przezroczystych "dyndadłach" ;)

Do ozdobienia pudełka użyłam trzech stempli z Naszego sklepu:
"Szczęścia" - Jolagg
"Motylek" - Iwonakra3
"Powodzenia" - Vvia
papierów ILS i własno-łapkowo zrobionych kwaiatków.

Mam nadzieję, że kursik zachęci Was do zabawy ;)
Pozdrawiam z deszczowego city :)
Prześlij komentarz