Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

22.07.2011

I życzę Ci...

czyli kolejne wyzwanie na blogu sklepu  digi-scrap.pl. Tym razem robimy pracę urodzinową z życzeniami dla bliskiej osoby.
Miałam przyjemność pracować z cudownym stemplem "Mycha z kwatkiem" DragonLady, który pokolorowałam kredkami wodnymi z biedronki a szablon pochodzi stąd.
Moja interpretacja tematu prezentuje się tak:


stempel:


Pamiętajcie, że zgłaszając się do zabawy o tu macie szansę na wylosowanie bonu:


a jeszcze do końca miesiąca istnieje szansa na pracę ze wspaniałym stemplami digi i współpracę z Naszym zespołem w DT info tu 
Postanowiłam tez zgłosić pracę na wyzwanie tu  go galerii REA
Prześlij komentarz