22.07.2011

I życzę Ci...

czyli kolejne wyzwanie na blogu sklepu  digi-scrap.pl. Tym razem robimy pracę urodzinową z życzeniami dla bliskiej osoby.
Miałam przyjemność pracować z cudownym stemplem "Mycha z kwatkiem" DragonLady, który pokolorowałam kredkami wodnymi z biedronki a szablon pochodzi stąd.
Moja interpretacja tematu prezentuje się tak:


stempel:


Pamiętajcie, że zgłaszając się do zabawy o tu macie szansę na wylosowanie bonu:


a jeszcze do końca miesiąca istnieje szansa na pracę ze wspaniałym stemplami digi i współpracę z Naszym zespołem w DT info tu 
Postanowiłam tez zgłosić pracę na wyzwanie tu  go galerii REA

8 komentarzy:

ZUzanna pisze...

Przepiękna jest!! Cudne kwiaty, kolorki.. Mycha śliczna.. no.. wszystko bardzo na TAK :)

tulipanka pisze...

Już pisałam ale napiszę jeszcze raz - kartka jest prześliczna. Forma kartki bardzo mnie zauroczyła :)

Rybiooka pisze...

Świetna kartka - coraz lepiej ta współpraca z kredkami Ci wychodzi :)

Matilde pisze...

Ślicznie pomalowana mysia! I urocza kartka - sama chętnie bym taką dostała :))

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna kartka :)
Dziękuję za miłe słowa :)

Unknown pisze...

Ach piękna wyszła Ci ta karteczka. Zachwycam się bez końca.

Artnova pisze...

Piękna karteczka, bardzo dopracowana. Stempelek słodziutki. Pozdrawiam serdecznie.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fajnie ozdobiłaś tę kartkę, a stempelek przesłodki :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)