Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

14.06.2011

Trochę różności....

Witajcie w ten słoneczny dzionek ;) Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa pod poprzednim postem :*
Dzisiaj troszkę nowości a więc zaczynamy.

Polki Scrapują rzuciły wyzwanie na kartę orzeźwiającą a więc;


Stempel:


Kwiatki:


Stempelek (szklanka i cytryna) są mojego wytworu ;) Kwiatki częściowo bo środki są takie.

Wyzwanie, którego nie mogłam sobie odpuścić na CraftArtWork to DOMiNO -Motyle:



Nowym miejscem wyzwaniowym jest scrapki-wyzwaniowo a tam Tag-Autoprezentacja i moja interpretacja siebie ;)


Kwiatek i ciemnobrązowy tag są mojego wytworu ;)

Męczyła mnie i męczyła no i się skusiłam na mapkę:


 no i moja jej interpretacja:


zbliżenie kwiatka (mały recykling ;) )


To na razie tyle z mojej strony ;)
Przypominam o trwającym wyzwaniu na blogu sklepu digi-scrap.pl i nagrodzie do zgarnięcia oraz co poniedziałkowym feerbies.
Prześlij komentarz