14.05.2011

Wyzwanie #3 na digi-scrap.pl

Na blogu sklepu z digi stemplami digi-scrap.pl ruszyło 3 już wyzwanie tematyczne :"Dzień dziecka"
Do czwartku 26 maja do godz. 24 czekamy tam na Wasze prace.

Stempelek, z którym miałam przyjemność pracować to Iwonakra3 "Orzełek" a moja praca prezentuje się tak:

Pudełeczko exploding box:

rozłożone:


i... cudny stempelek :


Papiery na pudełko scrap.com.pl
Zapraszam do udziału w zabawie bo mozna wygrać bon na zakupy w sklepie digi-scrap.pl:


oraz do odwiedzenia blogów pozostałych Projektantek i obejrzenia Ich cudownych prac.

Miłego weekendu życzę...

6 komentarzy:

cyga pisze...

jakie cudne kolorowe pudełeczko, i róże chińskie

Agnieszka M pisze...

Caro cudne pudełeczko :) Niesamowita praca DT :)
Dziękuję
Aga

jolagg pisze...

Pomysł z fruwającym orzełkiem po prosu genialny!!!!!!!!!!!!

rafija pisze...

PRZEPIĘKNE pudełko!
ja się jeszcze nie odważyłam z nim zmiezyć :)

A przy okazji - może się skusisz na CANDY u mnie?
POzdrawiam ciepło:)

Matilde pisze...

Ale energetyczne pudełeczko! Boskie :)

Artnova pisze...

Śliczne pudełeczko, napracowałaś się,ale efekt pierwsza klasa! Pozdrawiam serdecznie.