Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

26.05.2011

Wszystkiego po trochu.....

Dużo się dzieje dookoła i głowa pełna pomysłów ale o tym kiedy indziej ;) Teraz troszkę Was pozanudzam po-tworkami.

Tag:



Zgłoszony na wyzwanie:

wyzwanie nr.1 - Motyl
Mixedmedia # 51 PS

Nazbierało mi się troszkę zaległości z  CraftArtWork wczoraj pokazałam ATC a wyżej Tag więc pozostały jeszcze:

 Domino 5 "Kwiat" oraz zaległe "Jestem Piękna"




Przy lusterku napis "Lustereczko powiedz przecie, kto naj-piękniejszy..."



Miłego dnia życzę ;)
Prześlij komentarz