28.05.2011

Kolejne wyzwanie...

Dziękuje za miłe przyjęcie kartki dla Mamy ;)
Wczoraj ruszyło kolejne bo 4 już wyzwanie na blogu digi-scrap.pl. Miało być monochromatycznie i chyba się udało ;) Pracowałam ze stemplem Jolagg "Sowa na gałęzi".
Zrobiłam zawieszkę na drzwi wielkości 25 cm (bez wstążeczki), brzuch sowy jest z dziurkacza w różnych kolorach zaś kwiatki za przykładem Kasi zrobiłam sama ;)


 Prace na wyzwanie możecie zgłaszać do 9 czerwca a nagrodą rozlosowaną wśród bawiących się z Nami jest bon na zakupy w sklepie digi-scrap.pl
Inspiracją dla Was niech będą wspaniałe prace pozostałych projektantek więc zachęcam do odwiedzin na Ich blogach ;)

Miłej soboty życzę i zapraszam do zabawy ;)

2 komentarze:

Agnieszka M pisze...

Caro zawieszka wyszła Ci bardzo ładnie :))

Anonimowy pisze...

Sówkawyszła fantastycznie. Bardzo podoba mi się ten jej puncherowy brzuszek.
Pozdrawiam
Pasja Kati ( anonimowo, bo blogger nie chce mnie od kilku dni słuchać i nie mogę dodawać komentarzy :((( )