11.04.2011

Oj dużo się dzieje...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :) są dla mnie ważne i budujące.
Dużo ostatnio zmian w moim życiu ;) jedne smutne i nieoczekiwane inne pozytywne ale coby się nie działo każda zmiana nawet mało pozytywna prowadzi do lepszego zatem nosy do góry idzie wiosna.
Pokażę dziś jedno z wyzwań mixedmediowych PS - miały być przynajmniej 3 kwiaty zatem uszyłam sobie ze starych spodni torbę na laptopika.


Co do pozytywnych zmian ich zapowiedz można odszukać w pasku bocznym a to nie wszystkie. Cieszę się jak dziecko bo chyba limit złego na ten rok już wyczerpałam.
Buziolki i dziękuję za odwiedziny.

7 komentarzy:

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

świetna torba, chyba muszę sprawić podobną mojemu laptopowi bo się biedaczek meczy w okropnej starej torbie

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Gratuluję kochana!!!
Torba jest fantastyczna!!!
:***

Matka_Polka_Ma_Dosc pisze...

Muszę przyznać, że podziwiam za wielki talent do tworzenia równych rzeczy, ja takiego za bardzo nie posiadam, choć może jak bym znalazła chwilę wolnego i coś spróbowała to może coś by i mi wyszło...tylko tego czasu ciągle brak. Torba fantastyczna i oryginalna. Pozdrawiam i nos do góry.

Boei pisze...

Torba rewelacyjna!
Dziękuję za piękne ATC:)
Pozdrawiam serdecznie!!

Pampuch pisze...

Wspaniała i niepowtarzalna :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

O jacie! Jest obłędna !!!!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Świetna!!!