Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac to napisz do mnie :)
Zrobię taką specjalnie dla Ciebie. Oryginalne i na indywidualne zamówienie prace w papierze, technice decupage czy filu.
mój mail: tworypysi@gmail.com
Istnieje możliwość zakupu wybranych modeli moich digi stempli w formie gumowej.
Stemple na blogu Projektownik w zakładce - stemple guma.
Zapraszam.

11.04.2011

Oj dużo się dzieje...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :) są dla mnie ważne i budujące.
Dużo ostatnio zmian w moim życiu ;) jedne smutne i nieoczekiwane inne pozytywne ale coby się nie działo każda zmiana nawet mało pozytywna prowadzi do lepszego zatem nosy do góry idzie wiosna.
Pokażę dziś jedno z wyzwań mixedmediowych PS - miały być przynajmniej 3 kwiaty zatem uszyłam sobie ze starych spodni torbę na laptopika.


Co do pozytywnych zmian ich zapowiedz można odszukać w pasku bocznym a to nie wszystkie. Cieszę się jak dziecko bo chyba limit złego na ten rok już wyczerpałam.
Buziolki i dziękuję za odwiedziny.
Prześlij komentarz