16.04.2011

Nareszcie mogę...

Witajcie ;) Dziękuję za miłe słowa o torbie a teraz konkrety ;)
Zostałam zaproszona do DT pierwszego polskiego sklepu ze stemplami digi www.digi-scrap.pl.  i bardzo się cieszę z tego wyróżnienia.
Nareszcie mogę pokazać karteczkę ze stemplem "Miś na emeryturze" autorstwa AsiQ, który można tam zakupić. Dodatkowo na blogu sklepu ogłoszone zostało wyzwanie, którego nagroda jest bon na zakupy - warto się skusić :)

OKi moja kartelucha prezentuje się tak: (dawno nie kolorowałam stempli ;( )


  Sam misiu:


Zbliżenie kwiatka:


Zapraszam też na blogi pozostałych projektantek, których adresy znajdziecie w pasku bocznym. Stworzyły istne cuda z wykorzystaniem digi stempli.

5 komentarzy:

tulipanka pisze...

Uroczy misiu :)

Agnieszka M pisze...

Caro, karteczka z misiem rewelacyjna :) Bardzo podoba mi się cwiek w kwiatuszku, przez co cała karteczka wygląda cudnie :)

Pozdrawiam
Aga

Rybiooka pisze...

Gratuluję jeszcze raz!!!
:)

Anonimowy pisze...

Jaki uroczy ;D. Odezwij się jakoś na gadu, to Ci pokażę co ostatnio udało mi się stworzyć ;>

:*
Chrześniaczka

Artnova pisze...

Superowa karteczka! Pozdrawiam serdecznie.